מוקד שירות המספק מענה אנושי לעסקים 24/7.
אנחנו עונים בשם העסק, בדיוק כמו שאתם וצוות העובדים שלכם הייתם עונים
לא משנה אם אתם עסק קטן או גדול, השירות הזה יכול לעזור לכם.
בכל שעה, בזמני עומס, כשאתם בחופשה, עובדים מהבית, עובדים מול חו"ל או מכל סיבה אחרת אתם יכולים להיות בטוחים, שכשיש לכם We Talk בעסק, תמיד יש עם מי לדבר.
It's Great to Talk
מענה אנושי זה העסק שלנו, שבא לקדם את העסק שלכם.
ב-We Talk מגוון שירותים, הנותנים מענה איכותי לעסקים, שיהפכו לכם את חיי היום יום בעבודה ובארגונים. להרבה יותר קלים, זמינים וגמישים.
תכירו את שלושת השירותים המרכזיים. תצטרפו למה שהכי מתאים לכם.
מענה אנושי לעסקים
מה כולל השירות
- מוקד מענה טלפוני מאויש 24/7.
מענה של: מידע, מכירות, שירות, תמיכה בקמפיינים פרסומיים, לקיחת הודעות, תיאום פגישות - גיבוש תסריטי שיחה ייעודיים
- מספרי טלפון נפרדים לכל עסק המאפשרים זיהוי הלקוח ומענה בשמו
- אפשרות להוספת ג'ינגל ופתיח
- הקלטת שיחות
יתרונות השירות ב WeTalk
- לא מפספסים לקוחות בזכות מענה מהיר ומיומן
- שדרוג רמת השירות הודות לצוות מקצועי, שעבר הכשרות מתאימות
- יצירת תדמית של עסק גדול ורציני בזכות השירות המקצועי
- יש על מי לסמוך - ולכן מפנה אתכם לטפל בנושאים המרכזיים של העסק
- גמישות - יכולת השתנות לפי צרכים בזכות הניסיון והיצע השירותים הרחב
- מענה כולל ואינטגרטיבי לכל צרכי ניהול השוטף
Voice To SMS – שירות הודעות ישיר
שירות מהיר ומיידי.
כאשר אינכם זמינים לענות לשיחה, אבל רוצים לדעת מה הלקוחות צריכים, השיחה עוברת למוקד הודעות של We Talk , ותוכן ההודעה נשלח אליכם כהודעת SMS ישירות.
מה כולל השירות
- הצגה מלאה של תוכן ההודעה ופרטי משאיר ההודעה.
- הוספת הוראות שירות מיוחדות כהודעת פתיח במקרה של יציאה לחופשה, מילואים וכד'.
- אפשרות להוספת פתיח אישי כללי
- קבלת כל ההודעות במרוכז בכל ערוץ שתבקשו: SMS, מייל, פקס
הקפצת כוננים - שירות חירום
למי זה מתאים
שירות שמתאים לגופים המחזיקים כונני לילה אחרי שעות הפעילות.
מוקד החירום של We Talk יספק מענה מיידי ומהיר לכל שיחה בהתאם לתסריט מובנה.
יקלוט את פרטי הפניה ויעביר אותה מיידית לגורם האחראי, יקפיץ כוננים בעת הצורך, יתעד את הפעילות ויסגור מעגל טיפול.