שירותי מענה אנושי לעסקים

שירות מענה אנושי חייב להיות חלק בלתי נפרד מכל עסק שעובד מול קהל. למעט מספר מצומצם של עצמאיים או בעלי עסקים שלא צריכים לשוחח עם לקוחות, כל היתר חייבים לדאוג לערוץ תקשורת פתוח עם כל מי שבא איתם במגע יום יומי: החל מלקוחות קיימים, דרך אנשים חדשים שמתעניינים בשירות או במוצר ועד ספקים וכמובן עובדים.

אחת הדרכים לשפר את התקשורת עם הלקוחות היא להעמיד לרשותם שירות מענה אנושי זמין. למעשה, כאשר לקוחות חדשים או קיימים יוצרים קשר עם בית עסק מסוים – הם מצפים מלכתחילה לשמוע בן אדם אמיתי מדבר איתם. לשם השוואה, כל מענה ממוחשב או אוטומטי לא ישיג את אותן מטרות ועלול לגרום יותר נזק מאשר תועלת.

מה נדרש כדי להציע שירות מענה אנושי ללקוחות?

יש כמה דרכים להפעיל שירות מענה אנושי לעסקים. הדרך הראשונה היא לשכור מבנה, להקים תשתיות, לגייס כוח אדם ולאחר מכן להכשיר אותו. זהו מודל שמיועד בעיקר לעסקים גדולים ולארגונים בינלאומיים, כי הוא דורש הקצאה עצומה של משאבים והמון כסף לתחזוקה שוטפת וניהול העובדים.

הדרך השנייה היא להשתמש בשירותי מענה טלפוני אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ. כאן בעלי עסקים קטנים או גדולים משלמים סכום כסף אחיד וקבוע מדי חודש, כאשר תמורתו חברה אחרת נותנת ללקוחות שלהם שירות הודעות מענה אנושי מקצועי. כאשר הלקוחות מחייגים למספר של בית העסק, הם לא מרגישים בהבדל. 

להבטיח לקוחות מרוצים: היתרונות של מיקור חוץ

שירות הודעות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ מבטיח לקוחות מרוצים יותר. זהו שירות מענה אנושי לעסקים שניתן מלכתחילה על ידי נציגים שהוכשרו לכך, לכן אפשר להיות בטוחים למשל ברמת הזמינות הגבוהה ובאדיבות. אבל חוץ מזה, שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ מאפשר לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים להציע ללקוחות שלהם ערוץ תקשורת פתוח שבו הם יכולים לשוחח עם נציג בשר ודם ולא עם מכונה או מחשב.

בנוסף, מענה טלפוני אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ חוסך לעסק בהוצאות. זה זול, משתלם ונגיש יותר מאשר הקמת מוקד קול סנטר ואפשר לשלב אותו גם בפעילות המסחרית של עסקים קטנים וגם בפעילות השוטפת של תאגידים גדולים. 

כמו כן, המון בעלי עסקים מפנימים כיום את היתרונות של מיקור חוץ ולכן הם משתמשים בו לגיבוי בתקופות עמוסות: כאשר יש הרבה פניות מלקוחות, במהלך קמפיין שיווקי או אם כוח האדם הקיים לא מצליח לספק מענה מהיר. 

איך בוחרים שירות מענה אנושי?

התנאי היחיד לניצול כל היתרונות של שירות הודעות מענה אנושי הוא לבחור אותו נכון. בשביל לבחור נכון שירות מן הסוג הזה, צריך לבדוק מי החברה שעומדת מאחוריו וכמה שנות ניסיון יש לה. לאחר מכן, כדאי להיכנס אל עובי הקורה ולברר מה סל השירותים המלא של כל חברה, מי הלקוחות שלה, מי כוח האדם שאותו היא מגייסת כדי לתת את המענה הסופי וכמובן כמה כל זה עולה.

לסיכום, מענה טלפוני אנושי לעסקים הוא תנאי להצלחה ואסור להתפשר עליו. בשביל שהמענה יהיה משתלם גם לעסקים קטנים ובינוניים, כדאי להכיר את המודל של מיקור חוץ ולשלב אותו כמה שיותר מהר בפעילות.