WE TALK - מוקד טלפוני ושירות לקוחות לעסקים
הדרך הכי משתלמת, מקצועית ונכונה להפעיל מוקד טלפוני לעסקים שגם יעמוד לרשות הלקוחות היא ככל הנראה לעשות את זה במודל של מיקור חוץ. במאמר הבא נסביר מה החשיבות של מוקדי שירות מן הסוג הזה בעת המודרנית ולמה כדאי לפנות לחברת WE TALK כדי לרכז את כל הפתרונות הרלוונטיים תחת קורת גג אחת
בעלי עסקים זקוקים למוקד טלפוני שיספק מענה לקהל הלקוחות שלהם. כאשר לקוחות יוצרים קשר טלפוני עם בית עסק, הם מצפים למענה מהיר, מקצועי ומקיף. בתקופה שבה התחרות היא לא רק מול בעלי עסק מקומיים אלא גם מול רשתות וסניפים בכל רחבי העולם, אף נותן שירות לא יכול להרשות לעצמו לא להיות זמין.
הבעיה מתחילה עם עסקים שאין להם את המשאבים ואת כוח האדם להקים מוקדי שירותי לקוחות. עבור הלקוחות עצמם זה לא משנה כי הציפייה שלהם כאמור היא להפעלה של שירות מוקד טלפוני 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע, לכן נוצר פער שעלול לפגוע במוניטין. עם זאת, יש לזה פתרון: מוקד טלפוני לעסקים במודל של מיקור חוץ.
היתרונות של מיקור חוץ לכל סוגי העסקים
מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לשלם סכום כסף מסוים ולקבל תמורתו שירות מחברה אחרת. אבל בניגוד לרכישת שירותים ומוצרים רגילים, כאן מדובר על שירות מוקד טלפוני שעומד לרשות הלקוחות.
למעשה, מה שקורה הוא שהלקוחות יוצרים קשר עם בית עסק מסוים ומי שעונה להם בצד השני הם נציגים של חברה אחרת. אותם נציגים יכולים לתת תשובות, מתמחים במסירת מידע אודות העסק שהם מייצגים ואף יכולים לאסוף הודעות. כך כל הצדדים מרוויחים ושירות מוקד טלפוני הופך להיות כלי שמשותף גם לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים.
איך משלמים על מוקד טלפוני לעסקים?
חברת WE TALK מציעה מהפכה בתחום של מוקדי שירותי לקוחות במודל של מיקור חוץ. מלבד העובדה שהשירות של WE TALK מתאים לכל סוגי העסקים ובכל התחומים, אפשר לתאם אותו על בסיס מוקד טלפוני שעתי. המשמעות היא הוצאות נמוכות יותר עבור בית העסק, גמישות מלאה מבחינת פריסת התשלומים ובעיקר נוחות אופטימאלית במערכת היחסים מול הלקוחות.
כמובן שניתן להתייעץ עם המומחים של WE TALK כדי לבנות מודל אחר של מוקד טלפוני ושירות לקוחות לעסקים. כל עוד מבינים מה היתרונות של שירות מוקד טלפוני במודל של מיקור חוץ ועד כמה הוא חשוב עבור העסק המודרני, השמיים הם הגבול מבחינת הפוטנציאל שלו.
מה היתרונות של WE TALK לבעלי עסקים?
WE TALK ספציפית מתמחים בהקצאת מוקד טלפוני לעסקים ומתחייבים לשירות מענה אנושי 24/7. המענה של WE TALK מצליח להיות ידידותי, אכפתי, מהיר ומקצועי והוא עושה את ההבדל עבור בעלי עסקים שרוצים לבלוט מול המתחרים שלהם.
חוץ מזה, היתרון של WE TALK בא לידי ביטוי בריכוז עוד שירותים שחשובים לעסק המודרני: החל מתמיכה מלאה באתרי סחר, דרך שירותי טלמרקטינג ומוקדי מכירות אקטיביים ועד מוקדים ייעודיים עם צוות מיומן ובהתאמה אישית. בעלי עסקים שמשתמשים בשירות של WE TALK מרוויחים מהירות, ניסיון וגמישות ושיתוף הפעולה מאפשר לכל הצדדים המעורבים להישאר עם אצבע על הדופק כדי להשיג תוצאות טובות יותר.
לסיכום, שירות מקצועי כמו של WE TALK מציב את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים על המפה. הוא מאפשר לעסקים להעמיד לרשות הלקוחות שלהם מוקד טלפוני והוא חוסך עבורם את עלויות ההקמה, התפעול וגיוס כוח האדם.