בלוג

וויטוק – שירותי מוקד טלפוני לעסקים בקלות

שירות במודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים להציע ללקוחות שלהם מענה טלפוני זמין, מקצועי ואדיב, אבל בלי לגייס כוח אדם ולשלם מאות אלפי שקלים על הקמת תשתיות. בנוסף, השירות של וויטוק לדוגמא כולל עוד פתרונות מיוחדים לבעלי עסקים וכדאי להכיר אותם אם רוצים להמשיך לצמוח ולהתרחב

בעלי עסקים בכל תחום מבינים מהר מאוד עד כמה חשוב לשמור על תקשורת פתוחה וחיובית עם הלקוחות. עוד לפני שאנשים מתעניינים במוצר או בשירות של בית העסק, הם בדרך כלל מעוניינים ליצור עמו קשר טלפוני ולהעלות שאלות או הסתייגויות. לאחר מכן, המוקד הטלפוני הוא מה שהופך גברים ונשים שמבצעים רכישה מזדמנת ללקוחות קבועים שניתן לסמוך עליהם לצרכי צמיחה והתרחבות של הפעילות העסקית.

הבעיה היא שלא לכל בעלי העסקים יש את המשאבים ואת הניסיון הנדרשים לצורך הקמת מוקד מענה טלפוני. בנוסף, המענה הממוחשב או האוטומטי לא מספק לבעלי עסקים את אותם יתרונות מבחינת התחושה של הלקוחות ושביעות הרצון שלהם. כאן בדיוק נכנס לתמונה הערך המוסף של מוקד טלפוני לעסקים ולכן גם כדאי להכיר אותו.

 

מהו מוקד טלפוני במודל של מיקור חוץ?

שירותי מוקד טלפוני ניתנים כיום במודל של מיקור חוץ על ידי וויטוק. זו חברה מקצועית, מנוסה ומיומנת שמאפשרת לבעלי עסקים לשלם סכום כסף מסוים מדי חודש, כדי לקבל תמורתו נציגי שירות שעונים ללקוחות 24/7 או בהתאמה אישית לדרישות מיוחדות.

כאשר הלקוחות בוחרים לחייג וליצור קשר טלפוני, עונה להם בצד השני עובד של וויטוק – אבל בשם בית העסק שמקבל את השירות. כך בית העסק נהנה מכל העולמות: הוא גם מאפשר ללקוחותיו לשמור עמו על קשר, גם מעניק להם יחס אישי וגם מקבל מהם הודעות בלי לגייס כוח אדם ובלי לשלם מאות אלפי שקלים על הקמת תשתיות חשמל, תקשורת ואינטרנט..

 

הייחודיות של שירות מענה טלפוני לעסקים

לא כל שירות מענה טלפוני לעסקים מציע את אותם יתרונות או מאפיינים. כך לדוגמא שירות מסוים של מענה אנושי לעסקים עשוי להציע פתרון של מסירת הודעות בלבד, בעוד שירות אחר יכלול תמיכה טכנית ומענה לשאלות נפוצות. כמו כן, מוקד טלפוני לעסקים יכול להתאים להם רק אם המחיר עולה בקנה אחד עם מסגרת התקציב.

מבחינת בעלי עסקים, בחירת מענה טלפוני אנושי חייבת להתבצע תוך מחשבה על הטווח הארוך: עד כמה שירות מענה טלפוני לעסקים מן הסוג הזה אכן משרת אותם והאם הוא מוכיח את עצמו מבחינת שביעות הרצון של הלקוחות. במילים אחרות, מענה אנושי לעסקים אמור לשמש בתור כרטיס הביקור שלהם ולכן אסור להתפשר על רמת המקצועיות שלו.

 

איך בוחרים מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ?

חברת וויטוק מציעה שירותי מוקד טלפוני לעסקים בקלות, במחיר הוגן ועל בסיס שנים רבות של ניסיון וצבירת מיומנות. כל עובד של וויטוק עובר תהליך הכשרה יסודי, שהופך אותו לנציג אדיב שמסוגל להתמודד עם כל סוגי הלקוחות. מעבר לכך, בעלי עסקים שמשתמשים בשירות של וויטוק יכולים לרכז את כל הפתרונות הרלוונטיים עבורם תחת קורת גג אחת.

כיום למשל וויטוק מציע שירותי מוקד טלפוני לעסקים עם פתרונות כגון תמיכה באתרי סחר, שירותי טלמרקטינג ומוקדים ייעודיים בתחומי מידע, מכירות ושירות. בעלי עסקים שמשתמשים בשירות של וויטוק במודל של מיקור חוץ לא רק חוסכים בהוצאות כי מדובר בהוצאה מוכרת, אלא גם עוזרים ללקוחות שלהם להרגיש שהם נמצאים בידיים הנכונות מהרגע הראשון.