בלוג

שירות מוקדנים אנושים עם וויטוק

שירות מוקדנים אנושי עם חברת וויטוק הוא פתרון מצוין לעסקים שרוצים לספק ללקוחותיהם מענה מקצועי, זמין ואישי מבלי להשקיע משאבים כבדים בהעסקת צוות שירות לקוחות פנימי. השירות מתאים למגוון רחב של עסקים, ויכול לתרום רבות לשיפור חוויית הלקוח, חיסכון בעלויות והתמקדות בניהול העסק עצמו

שירות מוקדנים אנושי הוא למעשה שירות מענה טלפוני המאויש על ידי אנשים ולא על ידי מערכות אוטומטיות. במקום שמתקשר ייתקל בהקלטות אינסופיות, תפריטים מורכבים או מענה רובוטי, הוא מדבר ישירות עם נציג אנושי שמספק לו שירות מיידי, אמפתי ומקצועי. מוקדנים אנושיים יודעים להתמודד עם בעיות מורכבות, להבין את צרכי הלקוח ולעזור לו בצורה שמתאימה לאופי העסק ולדרישות שלו.

חברת וויטוק, שמתמחה בשירותי מיקור חוץ של מוקדנים, מספקת שירותים מותאמים אישית לכל עסק. בין אם מדובר בעסק קטן שזקוק למענה טלפוני בשעות מוגדרות ובין אם מדובר בחברה גדולה שזקוקה לשירות לקוחות מסביב לשעון, וויטוק מתאימה את עצמה לצרכי הלקוח.

 

רוצים להיות זמינים ללקוחות? זה בשבילכם

לא כל עסק זקוק לשירות מוקדנים אנושי, אך רבים יכולים להפיק מכך תועלת משמעותית. השירות מתאים במיוחד לעסקים שאין להם מספיק משאבים להחזיק צוות שירות לקוחות פנימי, או כאלה שרוצים לשפר את איכות השירות שלהם מבלי להגדיל את ההוצאות הקבועות.

לדוגמה, עסקים קטנים כמו מסעדות, מכוני יופי או קליניקות רפואיות, שצריכים לקבל הזמנות, לקבוע תורים ולתת מענה מהיר ללקוחות, יכולים להפיק תועלת רבה משירות מוקדנים אנושי. גם עסקים בינוניים וגדולים כמו חברות מסחריות, חברות תיירות או ספקי שירותים שונים, שמקבלים כמויות גדולות של פניות מלקוחות, יכולים להיעזר בשירות כדי לשמור על זמינות גבוהה ולהבטיח שכל פניה תזכה להתייחסות אישית.

 

היתרונות של תמיכה במספר שפות

ישנם מקרים בהם עסקים זקוקים לשירות לקוחות מסביב לשעון, למשל חברות טכנולוגיה או תאגידים. שירות מוקדנים אנושי במיקור חוץ מאפשר לעסקים כאלה להיות זמינים. כמו כן, בישראל, עסקים רבים מתמודדים עם לקוחות שמדברים שפות שונות - עברית, ערבית, רוסית, אנגלית ועוד.

שירות מענה אנושי במיקור חוץ מאפשר לעסקים להציע תמיכה במספר שפות, וכך להנגיש את השירות שלהם לקהלים רחבים יותר. בוויטוק, לדוגמה, יש מוקדנים שדוברים שפות שונות ומספקים מענה בהתאם לצורך.

 

התמקדות בעסק עצמו

אחד היתרונות החשובים במיקור חוץ הוא היכולת של בעל העסק להתמקד בניהול העסק עצמו ולא בניהול מחלקת שירות לקוחות. ניהול צוות שירות לקוחות דורש זמן, משאבים ואנרגיה, ולעיתים קרובות זה עלול להסיח את הדעת מניהול העסק ופעילויות הליבה שלו.

מיקור חוץ של שירות לקוחות אנושי מאפשר לבעל העסק להקדיש יותר זמן לפיתוח העסק, תוך שהוא יודע שהלקוחות שלו מטופלים בצורה מקצועית.

 

האם שירות מוקדנים במיקור חוץ מתאים לכל סוג עסק?

ישנם עסקים שבוחרים לנהל את שירות הלקוחות שלהם בתוך הבית, בעיקר אם הם מעדיפים שליטה מלאה על כל היבט של השירות. אך בעסקים רבים, במיוחד כאלה שבהם יש צורך בזמינות מתמשכת או שמדובר בשירות עם היקף פניות רחב, מיקור חוץ הוא פתרון אידיאלי.

שירות מוקדנים אנושי במיקור חוץ מתאים במיוחד לעסקים שרוצים לשמור על רמת שירות גבוהה, מבלי להסתבך עם ניהול כוח אדם פנימי בתחום הזה. עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות מפתרון יעיל מבחינת עלויות, בעוד חברות גדולות נהנות מגמישות תפעולית וזמינות בכל שעות היום. עם יתרונות כאלה של מוקדנים לעסקים, גם עצמאיים קטנים יכולים להתחיל להתחרות בכרישים הגדולים.